Thursday, May 7, 2009

Jimmy Choo

常看報紙離誌見到一眾女星爭相恐後的讚揚 Jimmy Choo 的鞋履,
某些新娘子又話一定要 Jimmy Choo 的晚裝鞋,
我買唔起亦冇半個理由要去買咁貴的鞋,
所以從來冇去入過專門店.

呢個禮拜時代廣場的 bazaar 有我愛的 Paul Smith,
同場有同代理的Jimmy Choo,
半價左右,
千多元起有交易,
當然要試吓係咪真係咁神奇啦!

因為大部份係斷碼貨,
縱然款式再多都唔係太多選擇.
見到有新娘子著的白色緞布鞋,
不過樣子比較普通 :p
另外 OL 黑色高跟鞋, 閃閃晚裝鞋,
boots 都有.

一試上腳,
即時明白晒!
全隻腳都被乘拓著,
腳趾腳弓腳踭都冇虛位,
唯一美中不足係個人唔鐘意太尖頭,
太尖頭對腳趾公唔好,
我好介意腳趾外翻!
所以就算啱 size 我都冇買.

6 comments:

聶秀康 said...

趾公外反很多時是天生的.

Jimmy Choo係貴但無可否認著上腳就知好何的好!把雙腳修飾得優雅.

芷蔚 said...

不過太尖頭的鞋會令到隻腳趾公會打鈄或者會叠住第二隻腳趾, 好恐怖架喎!

Anonymous said...

吾係架!除非妳的腳趾太平排或胖.如果是斜斜地一排就冇問題反正係吾會著到鞋尖的.冇可能腳趾重叠,點行路呢!
好似楊紫瓊對恐怖外番腳應該係先天加後來過份穿高鞋而產生的.其實她應該做手術矯正!

BABY said...

JIMMY CHOO 真係咁誇張?

芷蔚 said...

3 耳,
我隻腳趾公真係睇住佢慢慢變鈄喎, 所以都冇咁常著尖頭啦. 可能因為工作性質, 成日都要行好耐啦...

芷蔚 said...

cath,
個誇張係咪指好靚同好著??
ans--> 真係誇張地好靚同好著 :)

Blog Widget by LinkWithin