Wednesday, May 20, 2009

眼部按摩 @ Giorgio Armani

iris 收到 Giorgio Armani 的邀請函 (即係信用卡嗰啲.)
可以帶一個朋友一齊去試,
當然我就最得閒兼攪攪陣啦:
體驗新出的 eye cream 同 lasting silk UV foundation SPF20 啞緻無重妝效.
有速效黑矅石按摩同 Armani Foundation lesson.

招呼我的櫃姐叫 Sue,
不過實在麻麻地,
iris 嗰個有心好多.

先用 Armani 的產品落妝,
再擦 toner,
兩個步驟都求其到我好懷疑佢有冇覆蓋晒我成塊面,
總係覺得淨係突出的位置有擦,
邊緣或者鼻翼兩旁的位置都冇掂過.

之後就擦 eye cream 啦,
重點係會跟一舊黑矅石做按摩.
講真,
試一次半次點知得唔得呢?
我淨係知個小姐幫我按摩完之後對眼紅晒 :(
好似紅眼圈咁,
好彩好快就消咗.

之後就 cream, make-up base, corrector, foundation, concealer 一條龍啦.
同樣地, 上 cream 又係求鬼其,
到 foundation 的時候呢,
用個掃好似屋企裝修上灰水咁囉,
快快手掃兩掃.
(之後 iris 解釋話呢隻 foundation 一定要用掃, 但係小姐冇同我講.)
因為我黑眼圈比較勁,
個 concealer 質地都唔錯,
不過好似都遮唔晒.
剛上完妝的時候都覺得 '啞緻無重',
好輕身的粉底.

小姐都有問我會唔會有興趣購買其中的產品.
不過我覺得一定要唸吓先,
一來太衝動一定會買錯嘢,
二來化妝物品一定要試吓夠唔夠持久.

而最後的答案係:
我唔會買.

因為我本身的皮膚就十級乾,
所以一定要用啲勁水份的妝物.
短短三個鐘頭之後,
全面的粉都浮咗上黎.
懷疑係佢地 skincare 的產品唔夠持久,
補濕能力唔夠,
又或者呢隻粉底唔適合我啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin