Monday, May 11, 2009

求婚::Cova

基本上平日佢都唔會約我晚飯,
因為我地已經全日都見,
收工一般都係各自回家晚飯.

星期四佢無端端話聽晚出街食,
本來都冇乜嘢,
點知係星期五晏晝佢再問多次: 你記得今晚食飯冇約人呀?
呢啲咪剎有介事囉 :p
所以一路都冇問去邊度食飯.

放工後佢話去銅鑼灣,
咁我話行路去途經灣仔睇吓帖,
帖就另文再講.

臨去到銅鑼灣佢同我講訂咗位去 Cova,
問我好唔好?
基本上無論去邊做乜佢都會問我好唔好,
雖然其實佢已經決定咗,
我都覺得備受尊重.

去到 cova,
叫支礦泉水 $75
佢話想飲杯 cocktail,
問侍應攞 drink list,
但係侍應話冇 cocktail list,
因為有幾百種冇可能列晒出黎,
只要我地講就有喎.
咁點呢?
我真係唔知飲乜咁點算?
之後侍應推介 nothing 俾我,
我話唔係我飲喎???
侍應再話有 volka cocktail,
佢揀咗 Volka Grapefruit $78,
當中的西柚汁好新鮮.

餐牌係意大利文的菜式加英文的解釋,
當攰攰地的時候真係唔多想睇英文 :p
睇極都唔入腦架.
都係簡單啲 dinner set 算啦,
不過都有三版紙...

快快脆點咗餐就可以食餐前包,
有 cheese stick, 麵包同薄餅.
cova 的橄欖油係出名嘅,
當然要食麵包點橄欖油啦.
佢就要cheese stick, 好鬆脆.
後來因為主菜遲遲未到我就試埋個薄餅,
芝麻好香不過都係鐘意麵包多啲.

我要三道晚餐(pasta) $448
佢嘅三道晚餐 (meat) $568

前菜: Lobster Tiramisu
Cova signature dish.
經理話呢個 dish 比較滯,
所以將我地各自的頭盤分兩份,
分兩道菜上.
賣相同 Tiramisu 差唔多,
都係用 lady's finger 同 mascarpone cheese,
不過加咗龍蝦肉撈埋一齊.
質感同Tiramisu差唔多,
但係味道就好鮮味~
好得!!!

前菜: Salmon Tartara
Salmon Tartara 就冇之前嗰碟咁特別,
不過個哈密瓜打成的 sauce 就好香甜.

主菜: Linguine with Giant Scallop (+$60)
帶子鮮甜, (但係得兩粒 :p!)
意粉的熟度剛剛好,
橄欖油又香,
係蒜片多咗少少.

主菜: Lambrack
我食咗好少,
但都好好味.

甜品: Cream Puff with Gianduja Source with wildberries
呢個甜品真係估佢唔到.
先將甜品碟放係裝滿乾冰的盤上,
上枱之前會倒水落乾冰上然後煙霧離漫!
好似仙境上的甜品~
然後全場人都望住我,
個個都跟住要點呢個甜品添!

甜品: Blueberry Panna Cotta
相對失色的甜品.
用香檳杯裝住,
上面係 Panna Cotta,
底下係 blueberry nectar,
唔係特別好味.

Latte $50
冇研究咖啡,
唔評論.

最後再黎一個杏仁脆餅 dip 甜酒,
好香,
不過飽得滯食咗少少.

埋單前佢攞咗介指出黎,
講咗要講嘅嘢,
唔同大家分享啦,
結果係個位太凍所以趣趣地應承住先啦.
(我記得你欠我啲乜架!)

盛惠 $1407.

Cova Ristorante & Caffe
地址 : 銅鑼灣希慎道33號利園商場1期地面G10店
電話 : 2907 3399
類別 : 意大利菜

4 comments:

Anonymous said...

乜吾係籌備緊婚禮中?而家至嚟求婚!

芷蔚 said...

兄台, 留個名好喎 :)

Jo Yau said...

congratulations!

芷蔚 said...

Thank you Jo :)

Blog Widget by LinkWithin