Friday, May 8, 2009

結婚 blog

依家個個結婚都寫 blog,
記低最重要的時光.
這陣子的空檔都給了別人的 blog,
看看別人怎樣籌備婚禮,
分享經驗.

有些很甜蜜, 分工合作,
有些很勤勞, 四處找資訊,
有些比較不幸, 過程中跟另一半或家人鬧意見.
其實婚禮係第一個一齊處理的大 project,
而且理論上係最 sweet 最能互相遷就的一環.
如果婚姻都未開始就發現大家唔能夠溝通一齊努力一件大事,
相信未來的日子都比較難行一點.

我呢,
算比較幸運.
佢意見比較少,
一般都係我講佢做,
佢又係個有交帶的人,
所以分配工作俾佢都好安心 :)
錢又唔係太擔心,
我想要嘅嘢貴啲佢都俾我買,
都算係咁啦.
(我要求係咪好低呢??)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin