Thursday, May 21, 2009

姊妹

今日係部落格見到人地講姊妹團,
有人不停俾人 reject,
有人好 official 咁整張邀請咭俾大家,
有人做咗一系列姊妹衫但係到大婚嗰日啲姊妹竟然冇著!! (遺憾終身啦!!)

我都好似冇 official 咁同大家講,
因為大家都心照無論邊個結婚咁其他人就會做姊妹架啦.
而且大家都非常幫忙,
又隨和的俾我選擇大家的服飾.

也要說聲: 謝謝大家呢~
不過...
如果大家對於玩新郎的環節更努力一點就更好啦~ 呵呵~~

4 comments:

IRIS said...

死左條心啦....算吧啦....

Jellyfish said...

"又隨和的俾我選擇大家的服飾"
-->係比你選擇之中,我希望你都可以比幾個選擇我揀.
仲有,我唔著粉紅/粉藍色.

Josephine said...

Games? Please don't lar... you know we don't have much interest in designing games. :P

芷蔚 said...

iris, 灰爆....

林芍芍, 佢地已經係你冇返工的日子, 唸咗用灰色系列啦(即係銀灰呀, 紫灰嗰類啦), 同色唔同款, 你有冇反對?

jo, 繼續灰爆.... 其實我已經唸咗啲, 不過都係肉麻當有趣嗰隻囉 :p

Blog Widget by LinkWithin