Sunday, May 24, 2009

聖羅蘭::取相

尋日又上深圳,
大前題係去聖羅蘭攞製成品,
唸住順便去荀崗兜個轉,
結果落雨,
都唔周圍去啦.

製成品呢,
四大本相簿兩個相架真係好鬼死重架!!
好彩我有阿四! (唔該阿四 :))
亦都好彩我冇要大相,
如果唔係都唔知點搬?
我見到有人張相打橫好似成張清明上河圖咁大張囉!
個相簿質素就比我想像中好,
相紙同顏色都好,
不過排板同上色執相就非常一般啦.

除咗攞相,
我地去咗銀行開戶口,
咁以後係淘寶網買咗就方便好多啦~
仲每個月有五百蚊淘寶零用錢添!

但係真係好大雨囉!
唯有轉去後面按摩啦,
三 part 按摩, 超正~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin