Thursday, May 28, 2009

裙掛::美華

又了結一件心事.
因為上次同阿哥係金都樓下租裙掛,
好多款式,
不過鐘意嘅就件件都冇期!
所以到自己的時候就早啲去租啦.
但係我就唸住去上次買過嘢的美華租啦.
我明白金線多代表富貴啲,
不過個人偏好較多紅色.

美華平啲,
不過款式就得六款,
再分平腳同波浪腳.
掛王就全件繡金銀線,
係好貴氣,
不過總係覺得裙掛應該有紅色.
店東介紹掛后,
有少少紅色,
八成繡線.
但係我都係鐘意大五福,
六成繡線咁,
比較大體啲.
仲有小五福,
四成繡線啦,
不過太多紅色,
我著就好妹仔囉.
之後就什麼富貴xx咁,
釘珠仔珠片,
完全唔得.

我揀咗大五福,
媽媽就揀咗棗紅色嘅大五福.
三日兩夜,
$1130,
仲送多咗睡衣俾我添,
因為款式唔多,
唔使 30 分鐘就攪掂!
舒服晒~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin