Saturday, May 2, 2009

親善大使之旅::行山

雖然就黎結婚,
但係我都冇乜見過佢屋企人好多次,
雖然佢阿媽久唔久就詐型叫我多啲去食飯.
食飯小事,
不過收工之後食埋晚飯再一個人返家成個鐘好悶 :p
所以趁住放長假,
分配一日同佢屋企人行山!

well....
結婚之後就係由每個禮拜只需要星期日陪我家的長輩,
變為要分配兩日, 分別陪伴兩家的長輩,
如果生埋仔,
私人時間每況愈下...

講番行山,
三個鐘頭慢慢行,
悠悠閒唔係追追趕趕.
天氣又好,
天清氣朗,
希望冇晒黑啦...

行完山飲個茶,
之後做咗個街坊腳底按摩,
@138 / 45 mins.
ok, 不過唔係超好推介囉.
再去舒適堡焗 sauna 舒緩疲勞,
輕鬆晒~

呢啲咪生活囉.

4 comments:

Anonymous said...

下次再去沙漠行山吖

-bro :)

芷蔚 said...

你仲想去多次呀? 去第二度得唔得呀? 我想去新西蘭個地洞喎~

Anonymous said...

憑陪到底 .\_/."

或者地中海郵輪,可以預埋我個仔

-bro

芷蔚 said...

戲山莫戲水, 阿媽教嘅!
我睇得海神號遇險記多, 郵輪唔好預我~

Blog Widget by LinkWithin