Sunday, May 17, 2009

47203

今日遇到一個怪騎警.

出去飲茶的時候,
係停車場門口突然有架的士走出黎,
二叔大力的踏了一吓 brake,
有個騎警見到,
然後又慢駛眼超超咁望住我地架車,
全程東區走廊跟住晒,
都唔知想點.

回程的時候,
咁好彩,
又見到佢!!!
今次開喇叭叫我地駛埋一邊.
做乜呢?

原來佢 charge 我地後座乘客無用安全帶!
咁咪俾佢抄囉.
最嬲係佢話今朝已經俾咗警告我地.
眼啤啤就警告啦?
我有讀心術呀??
我覺得你好唔 professional 囉!

結果咪得到張價值 $230 的告票囉.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin