Monday, May 25, 2009

中醫::1st follow-up

四劑藥,
很快就過去啦,
又要去奉獻啦.
其實個人覺得呢四日都冇乜特別,
飲完藥仲有啲頭痛.
不過中醫係長期作戰,
所以決定俾多次機會佢.

佢就話我個脈像好咗??
話因為我以前的脾胃吸收唔好,
而家就調節中,
以後又唔會手腳冰冷,
血液循環又好啲嗰隻囉.

咁今次啲藥又好似唔同咗,
又四劑.
專登問咗個護士,
佢仲話: 講咗你都唔識啦~
係, 藥名我唔識,
不過我識上網!
川斷
川芎
紫玥
前胡
太子參
葉子
生地
熟地
甘草
山x子
夜xx
合頌皮
丹皮
生羗
仲有幾樣睇住都唔記得.

2 comments:

Jellyfish said...

睇一次就記得咁多藥材,
你都可以讀law!

芷蔚 said...

邊有咁勁吖! 我有藥方架, 只係記得邊個符號代表邊隻藥啫!

Blog Widget by LinkWithin