Wednesday, April 15, 2009

求婚 vs 麥當當

這些是電話對話:

佢: 你嫁俾我啦.
我: no 呀.
佢: 我聽日係公司同你求婚啦, 你嫁俾我啦.
我: no 呀.
佢: 咁我係麥當當同你求婚啦, 你嫁俾我啦.
我: no 呀. 點解要麥當當呢?
佢: 你鐘意食麥當當吖麻~ 我買個豬柳蛋漢堡俾你啦...
我: no 呀.
佢: 加多包薯條啦...
我: NO 呀!
佢: 整多杯可樂喇!
我: 有冇攪錯呀?? 為咗個豬柳蛋漢堡就嫁俾你??
佢: 咁一日一個豬柳蛋漢堡囉... 你嫁俾我啦.
我: 係咪玩嘢呀, 我唔嫁呀!!

有冇咁鐘意食豬柳蛋漢堡呀???
一個月都唔知食唔食到一次!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin