Tuesday, April 7, 2009

Via Quadronno

ifc 晚飯,
完全體會到乜嘢係金融海潚!
7.15 入場的時間,
有一枱兩個人飲嘢,
另有一椅枱食早飯,
7.30 左右走晒,
淨番我地一枱包場!!!
直至 8.30 離場,
一個新客都冇!

呢間餐廳好好食架喎,
亦都唔算好貴,
兩個人精緻意大利菜埋單 HK$890.
你就好啦...
生日有得去高級餐廳包場...

Lobster Bisque HK$98
超濃龍蝦味呀...

Soup of the Day HK$58
呢個係洋薊湯,
經理好有心機的介紹 -- 洋薊,
草味, 酸酸地,
係植物的根部,
blablabla,
都冇客,
勁好招呼!

Risotto Crab Meat and Avocado HK$168
好好味的 risotto,
我鐘意呀!
不過我鐘意咀嚼好耐先至食,
呢個咬到我好攰 :p

Spaghetti Mixed Seafood HK$188
意粉好好,
海鮮更好!
蝦又大又爽,
蜆肉又鮮~
唔知係咪人少?
仲好大碟添~

Mushroom O/S HK$45
牛油炒什菇,
幾好.

Dessert Platter HK$158
有四款,
經理話先食凍後食熱,
先食淡後食濃.
ice-cream,
pastry with strawberry custard cream,
tiramisu,
apple strudel.
全部都好好好好味呀!
仲好靚添,
碟邊全用咕咕力唧花架!
下次可以黎食下午茶啦~

Iced Apple Tea HK$52
呢個係鮮蘋果茶,
味較淡.

Peach Tea HK$42
呢個係茶包茶,
氣味濃,
俾個茶壺我自己沖,
亦唔知係咪因為冇人,
仲幫我 refill 添呀!

依家仲做緊白蘆筍 tasting menu,
可以試吓~

Via Quadronno
地址 : 中環港景街1號國際金融中心商場第1期1015舖
電話 : 3188 0111
類別 : 意大利菜

No comments:

Blog Widget by LinkWithin