Friday, April 24, 2009

律師証婚::2

結婚的事項濕濕碎碎,
我希望大家都付出啲心思時間,
所以我做軍師統籌,
佢聽候受命.
可惜我係急先鋒,
佢就慢郎中.
樣樣都唔急,
一來佢覺得有排都未夠期!
二來神奇地我地想要嘅嘢全部都 available!!

但係我又想快快脆脆決定所有嘢.
頂唔住又唯有自己搵埋, (激死我!!)
之後再老點佢去做聯絡呀, 問詳情呀,
好在佢又乖乖去做之餘又會讚吓我能幹,
咁個心都舒服啲.

原本搵律師係佢的工作,
但係佢咁耐都冇俾啲好選擇俾我,
咁我又唯有自己搵個啱心水啦.
最緊要平靚正!

上網見到好多人都覺得何廣榮律師好好,
所以我就老點佢打去問吓啦.

佢話一打去係律師直接聽電話,
好好人兼好滑頭喎.
收費 $2500 連所有要申請文件之費用,
不過介指枕, 羽毛筆, 証書封套全都唔包要自己準備,
約咗下個禮拜上去聽吓流程望吓佢個樣.

何廣榮律師
地址: 上環干諾道中133號誠信大廈1902室(地鐵站C2出口)
電話: 28543882

3 comments:

kAt said...

哇哇哇! 當初唔記得點撞入黎睇你個blog, 由你plan結婚睇到瓜瓜咁大個
到今日自己搞結婚, 記得你個婚禮好正又由頭睇起, 竟然用中同一個律師啊~~~~

芷蔚 said...

哇哇哇!! 恭喜!!恭喜!!
呢個律師真係好好架!!

不過我好懶成日冇 UPDATE BLOG 啦...

kAt said...

多謝 ^_^
你個blog都叫繼續有寫已經好好, keep住寫啊~~

Blog Widget by LinkWithin