Tuesday, April 21, 2009

聖羅蘭::睇板

又去聖羅蘭,
今次睇板,
睇吓相簿的排板.

今次好醒,
聖羅蘭係東方雅典spa隔離,
所以決定先去東方雅典再去睇板,
係皇崗就有來回專車接送!

咁就慳番一百蚊車錢~
中式按摩 $118 90分鐘,
小費最少 30,
連加一 $160/位.
除笨有精掛?

一早講咗一隻字都唔要,
去到發現版版都成段詩囉!
第一版一開就寫住: 我愛你! 你是我的空氣, 你是我的生命!
真係唔得你死!
海灘就寫: 感激我在這裡遇見你!
幾時係海灘遇見呀?
簡直冇眼睇!!
最驚嗰啲無厘頭英文,
串錯字, 錯文法, 唔中唔英.
或者可以唸吓韓文,
起碼我唔識解.

好在即時改板,
即時拍板,
唔駛再走上去多一次,
一個月後就有製成品喇!
今次攞走CD一隻.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin