Tuesday, April 21, 2009

住邊處?

初步完成婚禮統籌,
又要唸住邊處啦??
生 bb 前住邊問題不大,
之後一定要近娘家有人湊 bb, 方便快捷.

當然我地大家都唔太想搬離原居地啦.
我地原本都住開舊屋苑,
見慣實用四方的圖則,
新樓大窗台大露台,
覺得好浪費.

我地唯一的共通點係希望要地鐵沿線,
最好係地鐵上蓋啦,
我想要開揚景觀,
唔要樓對樓,
要六樓或以上.
裝修不拘,
寧願自己由頭做過.
(如果可以... 我都想繼續有個衣帽間... 雖然好奢侈...)
佢就要靜,
最好蚊飛過都聽到.

一路都冇共識 :p
我唸我地最後都係各自留居原地,
咁就一天都光晒啦~
哇哈哈~~~~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin