Tuesday, April 14, 2009

蠢!

佢同佢阿媽講我地將會結婚,
Auntie 的反應係:
如果佢有咗 bb, 雙喜臨門就更好啦!
(點解 Auntie 咁 open 嘅??)

然後佢再同我爹娘講:
我同芷蔚唸住結婚啦.
(錯! 我未應承架!!)
爹的反應係:
啊, 好簡單啫, 冇問題啦, 細節你同 Auntie 傾得啦.
之後再加句:
係你至咁蠢架咋!
(係啦, 我都覺得佢好蠢!)
娘的反應係:
好吖, 不過你問咗當事人未架?
(都係阿娘頭腦清淅~~)

咪係囉!
當事人都未應承,
你問晒周邊啲人,
依家係咪迫我上轎先??

2 comments:

Anonymous said...

恭喜恭喜 =)

-bro

芷蔚 said...

我知你係恭喜緊我屋企兩老成功售出懶蛇一條~

Blog Widget by LinkWithin