Wednesday, March 11, 2009

Uncle Nelson

Uncle Nelson 係度坐咗好一段日子,
因為大家工作的範疇唔同,
佢有冇生意我唔知.

不過我知道佢絕對係我地呢層樓 Mr. Social of the Year.
好少見佢做嘢,
但係我日日都聽到佢大大聲的講私人電話,
周圍問人同唔同佢去食 tea 啦, happy hour 啦, 打麻將啦, 打邊爐啦,
辦公室的各人都俾佢問齊囉.

煩死人!!
雖然我都唔見得好勤力,
不過你唔好係我附近咦咦淫淫啦!!
--------------------------------------------
其實 Uncle Nelson 唔係叫 Nelson,
朝見口晚見面但係我真係唔記得佢叫乜嘢名.
只不過同時佢亦從來唔記得 Nigel 個名,
佢每次都叫 Nigel 做 Nelson.
最抵死係每一次佢叫 Nigel 做 Nelson 的時候 Nigel 都會應佢.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin