Friday, March 13, 2009

哥哥手信 from 台灣

哥哥飛台灣之前一早搵定啲減價貨叫佢買俾我~
一減就平好多架啦麻~
橫豎全部都唔等駛 :p
主打 DR.WU 同我的美麗日記,
至少我用過覺得 ok 啦.
----------------------------------------------------------

DR.WU RS活氧美白精華液 15ml
Anti-oxidant Whitening Serum With Fullerene RS™
DR.WU最新研發的「三次元活氧美白機制」,針對黑色素的形成有效達到抵禦、抑制、還原之作用,DR.WU首度應用美白科技Fullerene RSTM,加上酯化維他命C與鞣花酸,逆轉老化現象,抵制還原黑色素改善膚色黯沉,淡化黑斑、多方面解決肌膚問題,使肌膚回復原有的淨白透亮。
原價 NT$1200
特價 NT$799元 @康是美

之前已經完成一支,
平靚正之選.
質地清爽,
日頭用.
----------------------------------------------------------------------

DR.WU 玻尿酸保濕水凝霜 30ml
專為敏感及乾燥缺水肌膚所設計的高效保濕水凝霜,強效保濕鎖水配方,質地清爽細緻,吸收迅速,含豐富的海洋膠原蛋白、玻尿酸及多種植物萃取精華,透過DR.WU特殊的微導傳輸系統,有效釋放活性成份,改善暗沉鎖住水分,常保肌膚健康柔嫩有光澤,展現水嫩、緊緻、有彈性的完美狀態。
原價 NT$1350
特價 NT$??元 @康是美

新貨式!
三月剛上市.
DR.WU 玻尿酸一向出名,
希望呢個都唔會失望啦~
----------------------------------------------------------------------

DR.WU VC微導全效精華液 30ml
Intensive Revitalizing Serum With MAP
針對惱人的缺水、暗沉、鬆弛、粗糙、緊繃等肌膚問題所研發。All-in-One全方位保養概念,同時解決五大肌膚問題,打造無瑕豐澤肌質。<屈臣氏獨家販售>
原價 NT$1350
特價 NT$1200 仲加 1 蚊多 1 件!!! @Watson's

VC 呢個系列香港好似未有得賣.
都唔太清楚同普通美白系列冇乜分別 :p
不過貴啲同功效好似多啲囉.
所以我唸住夜晚用~
-------------------------------------------------------------
'我的美麗日記' 其實香港愈黎愈平,
早幾日我見到某連鎖店賣 HK$52 (10片) 咋.
但係見唔到我鐘意的蘋果多酚(緊緻毛孔用)咪叫阿哥賣囉.

點知佢個香港人死貪心,
又買咗節日限定的禮盒裝同巧克力多酚(抗老緊實用)俾我!!
水感美人養成專案禮盒 30+3片 係 NT$588 喎~
仲送支潤唇膏(SAVEX護脣膏(熱帶水果味)添!
(珍珠*10片+蘆薈*10片+保加利亞白玫瑰*5片+納豆*5片+隱藏版*3片贈品)


要知道佢係買一式兩份俾我同佢老婆!!
全喼淨係護膚品,
好似走水貨咁!!!
半年唔駛買護膚品啦~

info from,
Dr Wu
博客來網絡書店

No comments:

Blog Widget by LinkWithin