Friday, March 20, 2009

被追

有時被追都唔一定係開心架.
例如追你的人你唔鐘意啦,
佢太煩啦,
或者太樣衰啦,
或者佢追你反而令你覺得冇面啦.

事情發生個多月前,
令到我非常唔開心!!!

嗰個想同我做 '朋友' 的係個阿叔!
我唸 40+ 啦.
仲要係某大廈高級管理員!
我冇年齡同職業歧視,
不過突然間俾個年紀長的朋友咁樣黎認識我,
覺得自己都老咗一節囉!!!

係睇樓的時間留低張卡片之後佢打俾我同 SMS 我:
你介意我打你手機嗎? 係就係唐突咗少少, 不過想約你麻.

我真係介意, 好介意!!!
點解會吸引啲阿叔!!!
一向係少男殺手架麻!!!

2 comments:

BABY said...

嘩, 真係奇遇喎! 證明你對三歲到八十歲都咁有吸引力!

芷蔚 said...

唔駛咁客氣啦. 八十歲的何鴻燊或者七十的謝賢就話啫!

Blog Widget by LinkWithin