Tuesday, March 17, 2009

我的最愛 L for Love, L for Lies

看了 '我的最愛',
估佢唔到,
好好睇喎!!!
剪接好好,
結局出人意表而且內容都很有心機.
好多段都好入肉,
對白亦頗精警.
不過 Stephy 的超高音真係好難頂!

這是我最鐘意的其中一幕:
我想你身邊的都是肥婆豬扒.
M 到的時候可以亂發脾氣.
成日話減肥其實想你話我無論點你都會愛我.

2 comments:

聶秀康 said...

啊!妳現在才看...!
三套來說這較合我心水.但最尾那幕那純情男又變成大話精,我覺太刻意有劃蛇添足!

芷蔚 said...

因為我唔鐘意 stephy :p
同埋呢啲戲入場睇又晒錢, 轉個頭又唔記得上過套咁嘅戲...
純情男變大話精, 我覺得 ok 喎, 首尾呼應, 出得軌一次就有第二次!

Blog Widget by LinkWithin