Tuesday, March 31, 2009

迫婚?!

阿媽無端端問: 你唸住幾時結婚?
我: 未決定.
媽: 會唔會今年?
我: 唔知, 有乜好嘢?
媽: 冇, 我發現你老豆今年可能有大件事, 會有血光之災, 咁 '一喜擋三災' 吖麻, 咪睇吓你會唔會結婚或者生仔囉.
我: 咁不如你生多個仔啦.
媽: 啋! 我有咗要告個醫生呀!

阿媽呢招迫婚幾好,
非常適合年紀長, 孝順又未成婚的朋友.

4 comments:

Anonymous said...

你阿哥今年咪結左囉!
已經播左三災...............

iris

芷蔚 said...

阿哥係上年十一月, 唔係今年呀~
計農曆年啦.

Desertfox said...

You getting married this year? Congratulations!!!

芷蔚 said...

Desertfox, 還沒有迫得成功~ 不過都多謝先 :)

Blog Widget by LinkWithin