Thursday, March 26, 2009

聖羅蘭婚紗攝影::拍攝

好辛苦架...
全日拍攝...

7.00am 就要出門口
9.00am 到達
2.00pm 出外景
6.30pm 回到主場
8.30pm 離開
11.00pm 返抵家門
早出晚歸,
慘過返工.
早餐冇食,
飲咗杯朱古力保持能量.

造型師叫 Susan,
係首席造型師.
不過唔好以為好勁,
內地最鐘意巧立名目,
仲有集團總監, 化妝主管.
另有助手一名.
攝影師叫 Andy,
不過 Susan 提我叫佢 '安妮姐姐'???
(明明係個男人??)
佢話咁樣會影得我靚啲 :p
另有助手一名.
個 sales 係貝貝,
(個個sales 都係疊字的熊貓.)
佢成日都黏住我,
好煩~
仲有無聊人一大堆.

第一個拍攝造型係室內主婚紗,
白色公主樣婚紗,
所以佢幫個簡單的弄鬈長髮披肩加個小皇冠,
坦白的說,
唔多喜歡:p
懶溫柔!
攝影師好有心機,
換咗好幾個佈景同(假)花束.
會問你想要的感覺, (甜蜜? 自然? 酷?)
然後指導你表情動作,
當然其中有啲都娘娘地啦.
我想要甜蜜,
所以張張都咧開個口嘴黎笑,
張張露齒好似傻仔咁 :)
不過依家唔笑等幾時??? :D

下一個係紫紅色晚裝,
造型師整咗個野性頭,
額前的頭髮梳到超高!!
好可怕 :p
到攝影的時候其實我唔知做緊乜?
亦都唔知要乜嘢感覺?
攝影師成日話要嘟嘴,
用口呼吸,
嘴唇要分開, 又不要太開.
究竟係點樣完結??
我唔清楚.
我想起 America's Next Top Model~!

時間關係,
要出外景啦.
出去之前俾個簡單飯盒,
味道唔錯,
不過我唔敢食,
我驚有肚腩,
又驚去廁所.

先穿白色大拖尾婚紗,
造型師幫我配咗個超大的頭飾,
好喜歡!!
最愛超誇張的東東.
一行六對.

好痛苦的過程.
不過因為先完成造型再坐車出去,
先怕暈車浪,
個頭又重唔可以亂動,
然後婚紗後腰位有個大蝴蝶結阻住晒!
仲要塞車!
比死更難受...

目的地話係去 '秘密花園',
原來係小梅沙大酒店個燒烤場!!!
有個魚塘,
有一小片草地,
有啲草/木製涼亭加條石橋.
不過我相信啲相都應該唔錯.

行程繼續,
走之前換下一套沙灘裝,
個頭收為髮髻,
比較清爽.
見到其他人選的都是伴娘裙款的簡單彩色短裙,
慶幸我選了飄飄飄的希臘女神裙,
雖然舉步艱難. :p

再上車去下一站,
係大鵬灣發電廠後的 '沙灘'.
好多貝殼的沙灘囉,
行到好痛~
風涼水冷.

完成後再塞車返深圳,
攰死人.
再轉髮型,
一日裡面轉五個造型,
一梳啲頭髮斷晒,
全部都係噴髮膠!

最後係中式旗袍,
上海灘的造型,
好靚~
勁假樣好似 Stephy.

全日的行程終於完結!
造型師仲問我要唔要落妝換髮型?
梗係唔駛啦!
再梳啲頭髮冇晒啦~
而且 8.30 我都餓死咗啦.
落妝都免啦~
拿拿臨俾我走啦!
至多食完飯搭皇岡車轉的士返屋企!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin