Tuesday, March 24, 2009

婚紗攝影::一天的讚美

昨天聽了一整天的讚美說話,
心底暗暗高興 :D

但這些都不是攝影師的話 :p
是化妝師, 造型師說的.

- 你皮膚好好呀~~
(梗係啦, 呢個禮拜我日日敷 mask!)
- 你頭髮的顏色好漂亮呵~~
(loreal 3D color 深紫葡萄, 不過都唔太能夠遮掩白髮.)
- 你左邊眼型很好~~
(又提我傷心事, 我知右眼唔靚...)
- 你臉好小呀~~
(因為佢大面, 所以我咪細囉.)
- 你臉型很漂亮~~
(幾日將近不吃不喝, 唔係唔尖呀??)
- 你身材好好啊~~
(係件件衫的設計上都有前有後啫!)
- 你腰好細呀~~
(我真係減肥架!!!)
- 全場你最漂亮啦~~
(你唔係攞我同佢地比呀???)

我當真架啦~ 哇哈哈!!!

5 comments:

BABY said...

講得恭喜未呀?

芷蔚 said...

未噃, 因為尋日呢個係玩吓平平地試吓板.
係佢未 official 做啲嘢之前, 我係唔會做 official announcement 嘅!

Anonymous said...

我等緊講嗰句恭喜三十年喇,唔爭嗰幾個月 :)

-bro

BABY said...

吓... 仲未"official 做啲嘢"? 咁真係唔得喎!可能佢想比驚喜你!

芷蔚 said...

bro, 咁你等吓啦~

baby, 驚喜呀? 難啲囉!

Blog Widget by LinkWithin