Tuesday, March 17, 2009

先小人, 後君子

那天 iris 說起 Helena May 同伯大尼都係註冊的好地方,
法定古蹟, 古典味濃.

然後我搵啲相俾佢睇啦.
佢話唔好.
我問點解?
佢話因為同啲親戚唔係好夾喎.
即時怒火中燒! 關親戚乜嘢事???

他日我結婚,
每個細節(除咗拜祖先的時間)都係要配合我同我老公!
事無大小都只需要與我兩口子相襯.
婚宴場地唔啱襯咁旅行結婚唔洗見到啲親戚啦.

如果要聽埋/考慮埋其他親朋戚友的意見,
我寧靜唔嫁.

2 comments:

Anonymous said...

或者咁講,如果係唔請親友既,就真係鍾意點都得。但係如考慮請人黎,或者都要睇下客人黎出席會唔會唔自在咁囉....

可能係怕比較西化既環境,老一輩唔慣姐....

iris

芷蔚 said...

哈~ 咁我個人比較自我吖麻~~~~ 呵呵~~~
同埋基本上出席人地個婚禮就係唔自在 :p
都唔知係度做乜???
唔慣都係幾個鐘啫!

Blog Widget by LinkWithin