Monday, February 2, 2009

Facial @SK-II

因為太懶,
所以決定抄林芍芍的原版再改少少就算啦.

地點: Sogo Club SK-II Beautique
時間: 晚上八時至十時
人物: 林芍芍同我

去到先換衫, 之後再喝杯茶.
可以揀蘋果, 玫瑰或者薑荼.
大家都揀咗薑荼.
淡啲囉.

小姐話 Facial 有四款選擇,
補濕, 美白, 緊緻同深層清潔.
佢話佢睇完我啲皮膚幫我揀又得,
自己鐘意又得.
我對緊緻的興趣大啲,
個小姐見我啲皮膚都冇乜大問題,
所以佢幫我做緊緻.

先用卸妝油落妝,
然後再用泡泡洗面,
即係一共洗兩次.

Frinator電動清潔.
我覺得好似一支大的電動牙刷,
胸部以上膊頭, 頸, 面都有刷到.

唔好問我搽咗乜嘢,
冇乜留意,
不過之後面部按摩咗好耐好耐好耐好耐好耐.
肩頸都有,
係咁意囉.

針清就先用吸黑頭機再清,
小姐都幾好留情,
做完清潔得黎都冇紅鼻哥.
修眉就因為我堂眉都唔錯,
係咁意拔幾條雜毛就得啦.

搽神仙水用微電流導入,
先用一個大拑,
拑上有濕濕地既海棉,
拑係手腕上,
碌吓碌吓都幾舒服.

面膜係用 SK-II 既 paper mask,
做完 mask,
黎多次神仙水,
不過敷 mask 的時候較高咗張椅完全瞓唔著!!!
辛苦死 :p

最後做冷熱鎚,
我最鐘意呢個步驟!
先用熱的打開毛孔,
等其它護膚品更易吸收.
搽埋cream (包括埋眼部),
再用冷鎚收細毛孔,
做埋肩頸按摩完成啦!

做完後再有一杯茶.

成件事情玩足兩個鐘,
全部用SK-II Products,
做完後皮膚都有番晒光澤兼細緻咗.

用咗林芍芍的 package, HK$365.
更正: 係 $357 至真.
都抵玩嘅,
淨係不停按不停按不停按的人手按摩都抵啦.

6 comments:

素顏天使™ said...

點解 $365 咁平既???

芷蔚 said...

我朋友買咗個 HK$5000 的 course,有八五折 (如果買 HK$8000 有八折架~), 又送多兩次! 最筍係可以讓比朋友做!

芷蔚 said...

素顏,
因為寫完回覆俾你之後發現自己都計唔明條數, 所以我再打電話俾林芍芍問清楚.

事情係佢預繳咗 $5000, 咁所有 facial 都會有八五折.
一次 facial $420, 85% --> $357!
即係我俾人呃咗 $8 大元!
如果預繳 $8000, 就有八折.

送多兩次因為當時佢有某張信用卡做緊 promote 送嘅 :)

Jellyfish said...
This comment has been removed by the author.
Jellyfish said...

邊個呃你呀?無記性!
我收咗你$357咋喎.
你比咗$300我,
我得十蚊找比你,你再回贈$2比我喎.
你真係老啦,噚晚既事咁快就唔記得! :p

芷蔚 said...

又好似係喎~~
嘩哈哈~~~
老人痴呆症果然係有年輕化的催勢, hohohoho

Blog Widget by LinkWithin