Monday, February 23, 2009

誠心禮佛

小妹今年犯太歲,
過年後到廟宇攝太歲.

自小到筲箕灣拜神,
自從早幾年的上手廟祝退休後已經少來.
不過為咗攝太歲又拜一拜.

新任主持 '明碼實價',
攝太歲一百八十元一位包衣紙作福.
一百八十元事少,
(雖然我知其他地方都係約六十八元.)
我俾二百應該找二十,
佢又話叫我準備定四個五蚊銀???
(舊年係三個兩蚊銀.)
但係冇同我講點解???
到拜完神的時候,
佢將我啲五蚊銀放晒入神壇前的'聚寶盤'度.

攝太歲要另外俾錢? 貼士呀???
香油錢唔係隨心架咩??? 家吓我覺得明搶!!
'聚寶盤'的錢又係咪廟宇的香油錢???
點解年年價錢不一?

其實小事一椿,
不過不吐不快,
總覺得有人呃善信咁囉.
佛係個天上係睇到架囉.

1 comment:

Anonymous said...

前幾年我去筲箕灣求韱
個後生仔廟祝係到用laptop入數
我仲要求到枝下下韱 :(

-bro

Blog Widget by LinkWithin