Tuesday, January 6, 2009

北京篇: 天氣

據聞旅行日子中的溫度是七度到零下五度.
雖然沒有到郊區八達嶺遊玩,
我一向怕冷,
這種天氣要了我的命.
反而沒有我想像中的乾燥.

一早預備了大量御寒衣物, 暖包,
仲係好凍.

頸以上:
冷帽
耳套
頸巾
到達後還買了個豹紋口罩!

上身:
背心底衫
長袖打底衫
冷衫
兔毛外套
羽絨
手套

下身:
雞仔嘜買咗條什麼高科技物料的 legging?
牛仔褲
羊毛 boots

背脊一個暖包,
左右衫袋各一個暖包.
成隻糉咁嘅武裝份子都仲係好凍........

我磅過,
呢啲裝備加埋成 5-6kg,
成包米咁重,
有日頂唔順要返酒店卸甲!
少啲體能好似我咁咪輸囉!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin