Tuesday, January 13, 2009

重女輕男

可能呢排爹驚我無拿拿嫁鬼咗,
所以成日標榜自己好鍚我.
其實由細到大都知爹一向最鍚的是我.
(所以家吓咪咁麻煩囉~)

嗰日佢話同啲 uncles 傾開,
個個都話男女平等,
佢大大聲話唔係啦,
佢淨係鍚女.
(不過物質上絕對公平啦.)

講出黎阿哥應該好傷心,
佢話由頭到尾都想第一胎係女,
(當年科技冇咁先進, 要生咗至知道男定女.)
所以所有準備咗的名都係女仔名.

離題:
一時唔記我上次係'名字'嗰度冇講,
當年出世院方所登記的名字係...
登登登登.....
綺蘭!!!!!
你話娘死唔娘死.....

爹仲話小時候一次都未揹過阿哥,
但係就成日揹我.
依家大個咗都成日叫男朋友揹我 :p
我覺得溫馨過抱囉 :p

2 comments:

Anonymous said...

我都想係生女!! >_<

bro

芷蔚 said...

bro,
再接再厲啦!

Blog Widget by LinkWithin