Saturday, January 10, 2009

蘇州過後

曾經有一段至真既愛情放係我面前,
我冇好好珍惜.
失去左之後,
我後悔莫及.
塵世間既痛苦莫過於此!
如果個天再俾我一次機會,
我會對個個女仔講三個字: 我愛妳!
如果一定要為呢段感情加上一個期限,
我希望係: 一萬年!
------------------------------------------------
可能就係差一句說話,
一個表情,
一份文件,
一盞交通燈的時間.

機會一閃即逝,
呢個世界冇人冇事會無止境的等待一個冇乜機會發展的人或一件未必會成功的事.
周星馳都話一萬年啦!
邊有永遠架?
(我地凡夫俗子黎架咋~)

機會係用黎把握,
而唔係失去咗後悔嘅.
Blog Widget by LinkWithin