Friday, January 30, 2009

最怕

舊情人係多年後仲死心不息打電話黎問當年點解分手?
佢有乜嘢唔好?
有乜嘢可以改善?

如果我認為你好到加零一,
當日就唔駛分手啦?
分手就梗有問題啦,
你唔檢討仲要問我呢個咪問題囉.
最大的問題就係唔知自己有乜嘢問題!

仲要話:
大家識咗咁多年,
我地都係朋友吖?
你俾個答案我啦.

答又死唔答又死.
答咗你又用個舊情人的身份同語氣黎唔開心,
唔答你又話我唔夠老友,
你係咪玩嘢先?

想做朋友就以前的事情都當粉筆字咁抺咗佢,
唔好再問我以前的事,
唔開心的事都唔記得啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin