Thursday, January 22, 2009

新朋友

認識了新朋友,
人品其實應該是善良同謹直,
不過就唔世故囉,
常令我看不過眼, 透不過氣!

大家同枱食飯,
佢嘅題目係:
- 呢個係日本嘅 osaka整得好好啦!
- 北海道嘅 xxx 好特別.
- 我去歐洲都長途機咁咁咁.
- 熱氣球梗要去 Turkey 啦.

okok!
知你鐘意去旅行啦.
okok!
大家都唔熟, 你唔需要同我 showoff.
okok!
最緊要係: 其實我都去過.

係你未知對方的底勢之前,
切忌囂張.
呢個世界人外有人,
胡亂認叻,
只顯得你井底之蛙.
-------------------------------------------------
我地去咗食泰國菜,
不過食物認真麻麻.
新朋友先批評食物的質素,
進而踩低廚師,
然後碟食物被踩得一文不值.

一碟泰妃雞,
佢嘅評語包括 (每句唔止講一次架.):
- 嘩! 隻雞好'鞋', 都唔知個廚點整架?!
- 邊有人用老雞整泰妃雞架? 咁鬼老.
- 碟薑蓉好鹹, 點食呀?
- 雞轉彎都整得咁老! 真係厲害!
- 你件雞完全唔得喎, 仲有血 '必' 出黎嘅!
- 識唔識斬雞架? 邊有人係雞背打橫斬架?
- 真係想知佢點煮? 有乜可能煮成咁??

真係想問聲: 你停唔停到呀???
其實同行有人係想繼續進食,
不過被你不斷停唔到口的踐踏,
再食咪好似我係垃圾咀?
而且你仲要笑我喎!
------------------------------------------------
明白你毫無保留的表露真性情,
不過作為新相識,
我真係被嚇一跳囉.

做人都係謙厚啲好,
你唔出聲冇人話你啞嘅.

3 comments:

聶秀康 said...

no table manner...!Somebody still want to eat.

芷蔚 said...

係噃~ 食得我周身唔舒服 :p

babycath said...

比我都唔好意思再食落去啦!

Blog Widget by LinkWithin