Tuesday, December 30, 2008

德興酒家

這是我的生日飯,
不過懶過蛇的我懶懶閒的沒有開始寫作....:p

原本打邊爐宴,
不過最後大家都病病地,
所以轉咗小菜.
今次因為約咗星期五要 HK$933 半席,
平曰 HK$666!
已包茶芥加一, 兩渣果汁.
食物還可以,
主要買點係平,
我相信下次叫任食打邊爐會再抵一啲.

我地五個女子掙死咗... :P
但係啲食物就一輪輪咁出,
食三碟又抖一抖,
轉第二輪火鍋的時間又好似想趕我地走咁囉!

紅袍乳豬全體
XO 醬爆鴛鴦蚌
燒洋腿百花球
賽磅蟹帶子西蘭花
竹笙鳳凰生翅
海參伴海螺片
清蒸大海斑
南乳吊燒雞
生炒糯米飯
蟠桃壽包
時菓拼盆

德興酒家
地址 : 灣仔柯布連道130-146號建利大廈1樓
電話 : 2511 3456
類別 : 港式、火鍋

2 comments:

卡臣 said...

生日快樂!

芷蔚 said...

你睇得咁快嘅!!
多謝多謝~ (不過都過咗半個月啦 :p)

Blog Widget by LinkWithin