Monday, December 29, 2008

牆頭草之家

爹: 我係自戀狂, 成日都覺得自己好靚仔. 所以我個女都好靚~
我: 梗係啦! 梗係啦! 我老豆梗係靚仔啦!
娘: 啲好嘅就你嘅, 唔好就我嘅!
爹: 唔係, 咁阿媽都好靚, 阿媽唔靚個女點靚呀??!
我: 梗係啦! 梗係啦! 個個都話我似阿媽架, 我阿媽梗係靚啦! 仲駛問嘅?
娘: 你地好嘢吖. %^*^&**#$$!
----------------------------------------------
晚飯中, 阿媽問仲駛唔駛炒冷飯.
爹: 我都話好飽囉, 唔食啦...
娘: 吓! 你好飽! 又叫我煮湯圓?!
爹: 唔係, 我好飽但係有個位係留番俾湯圓嘅~
娘: 咁好啦, 你入廚房'畢'埋剩番嗰啲同埋我個碗裡面有兩粒係你嘅!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin