Sunday, December 21, 2008

阿嫲失蹤了?!

一如每個星期日,
我地會同阿嫲飲茶.
平時我地會係停車場門口等,
不過今日唸住行工展會唔揸車,
所以改變咗約定的地點.

阿嫲住係我地樓下,
老豆落到大堂的時候叫阿嫲落黎係大堂等.
但係我地等咗十五分鐘都唔見人,
打電話去佢屋企,
三叔又話佢已經出咗門口.
究竟佢去咗邊呢?
我地再搵過佢住的同我地住的樓層, 平台, 樓下的酒樓, 停車場門口, 甚至公廁,
但係都唔見佢,
所以我地唯有出去飲茶啦.

半個鐘頭,
終於電話到.
原來佢自己走咗去地鐵站的大堂個恆生銀行等!!
結果係等到佢腳軟 :p

邊個話老人家唔精靈?
明知你唔揸車自己走去地鐵站等你!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin