Monday, December 15, 2008

踏入三字頭:: The Lobby

上半部嬲死唔講,
下半部係我一早準備為踏入三字頭而晨早成個月預訂的晚餐.



半島酒店的維港遊餐宴,
五點九係半島坐部 60 年代開篷巴士到尖沙嘴天星碼頭,
再搭改裝了天星小輪遊維港,
船頭船尾都係露天嘅.
仲有 moet chandon 的香檳同一杯小食 (合桃同芝士洋蔥味薯片).
一邊飲香檳,
一邊睇兩岸燈飾,
天氣又好,
遊咗約 45 分鐘, 超 relax~

落船之後,
可以坐番巴士或者步行番到酒店大堂茶座,
嘆三道菜的晚餐,
一坐低有杯紅酒 / 白酒 / 果汁,
頭盤, 主菜同甜品都各有三款揀, 仲有餐後飲品.
可能好食物都應該係爽口, 彈牙, 煙韌,
好可惜有啲暈船浪加飲咗支香檳兼個口未好番,
無福消受...
仲好眼瞓, 哈哈~
但係其實成件事情都好掂架.



一坐低的飲品好有誠意,
除紅白酒,
果汁都有五六款的選擇.
餐前麵包好好食,
主要係法國包類,
個碟牛油簡直精華所在!
(我超鐘意食牛油的啦!)

前菜揀咗蘇格蘭煙三文魚沙律配黑醋汁.
黑醋汁好好味.
主菜選了唸住一定食到的魚!
紅鯛魚柳配蘭度豆, 煙肉及大蒜.
點知個魚係比較實肉, 又偏鹹,
食咗兩啖就放棄咗啦.
佢食燒牛肉配焗馬鈴薯及時菜,
佢話牛肉好得喎.
甜品我要了蘋果撻,
不過實在水準以下,
好奶粉味,
佢的莫卡雪糕蛋糕 ok 喎.
(地方太黑, 我影唔到食物相 :p)

做到出年 3 月 12 日,
成件事兩個人都係 $988 再加一,
普通西餐廳都要啦.
仲有兩張 $300 半島 spa 現金券,
邊個想試話我知.

半島酒店大堂茶座 The Lobby
地址 : 尖沙咀彌敦道19-21號半島酒店大堂
電話 : 2920 2888
類別 : 西餐廳

3 comments:

welles said...

Interesting travel blogging!

BABYCATH said...

你既意思係由" 五點九係半島坐部 60 年代開篷巴士到尖沙嘴天星碼頭" 到食埋餐飯都係HK$988?? 邊有咁低呀??

芷蔚 said...

真係咁抵!
連加一玩成晚兩個人都只不過 $1086.8~
又巴士又小輪又食飯又飲酒囉~

Blog Widget by LinkWithin