Friday, December 12, 2008

嬲到想殺人!!!

千祈唔好轉 eye phone!!
完全用唔到!!

事源係我阿媽屋企要加條傳真電話線,
無情白事個電話推銷叫我阿媽將我個電話轉 eye phone??
(關我個電話咩事?? 仲要最後係冇加到傳真線俾佢!!)
少優少惠欺騙佢老人家換咗,
但嗰個人根本不能解釋個電話又乜嘢唔同,
一味淨係講同我地用開的電話冇分別,
既然冇分別,
又便宜一點,
何樂而不為?
(我覺得自己好似雷曼苦主...
以為一樣又少少優惠....
點知完全被騙!!!!!)

雖然我到依家都唔多知呢個 eye phone 係乜東東,
不過安裝後我發現佢可以睇 now 新聞台, 聽 moov, 交 pps...
少量上網的功能啦,
即係王祖藍扮賓賓個廣告.
係網上的電話,
冇電話線咁囉.

上黎整的時候都已經麻麻煩煩,
我呢啲咁嘅宅女,
只係需要係睡房能夠同時上網兼講電話就可以啦.
個師傅同我講因為我個 modem 係電腦房,
我要再加個接收器係睡房先能夠接收,
咁再加多樣嘢的收費其實已經接近以前俾開的價錢!

咁都算~
更大穫的事情係後頭...
個電話極廢!
講唔夠一分鐘就斷線!!!
重覆試咗好多次都係咁!!!
打電話投訴佢話可能因為同時上網!!!
(吓?? 唔係可以同步架咩?? 佢之前唔係咁講架喎... 被騙....)

三日後,
事情仍然冇變,
不單止電話唔通,
仲要上唔到網!!!!
然後我就好忙啦:
1. 打電話去個推銷員度鬧爆, 我要換番以前的服務.
2. 打電話去電話部門, 要求支援
3. 打電話去寬頻部門, 要求支援

2 同 3 都係治標不治本,
但係都要整架.
我用咗最多時間係 1 的推銷部門,
搵個吳經理 (小姐).

我的要求其實好簡單,
只要轉換回原本的有線電話,
讓我能舒舒服服的在被窩內上網兼講電話.
吳經理: 不能夠, 因為閣下已簽下兩年合約.
我: 我只係轉回之前我所用的有線電話.
吳: 唔能夠駁回原本的有線電話.
我: 你的公司仍然有有線電話服務提供, 點解唔可以?
吳: (無言...) 因為閣下已簽下兩年合約.
我: 咁我繼續我的合約, 唔轉台, 原本個月費仲貴啦.
吳: 真係唔好意思, 真係唔可以.
我: 但係你的服務非常的不滿意, 我對你的新服務係零信心.
吳: 我地可以幫你維修, 仲免你一個月月費.
我: 你俾個用唔到的電話我, 免我月費又有咩用? 我都未叫你賠償我損失.
吳: 我好明白, 但係真係唔可以.
我: 總之我唔要你呢個唔用得的服務.
吳: 唔好意思...
我: 你呢啲乜嘢公司? 乜嘢服務? 欺騙人地轉用一啲唔用得的服務唔俾人轉?
吳: 你簽咗約...
我: 你之前夠話冇分別但係事實係好大分別! 你依家係迫我用人啲的唔滿意的服務. 我要換番同公司貴月費而你地仲存在的服務你同我講唔得??? 總之我唔要呢個廢物 eye phone!
(同樣的對答重覆 n 次... 我十個堅持!)
吳: 我再幫小姐你申請... 我再覆你啦...

我都唔知結果係點,
但係實在嬲爆!!!
不顧儀態係公司破口大罵!
你唔好因為賣一條 eye phone 等於賣三條普通電話線而迫我用呢啲用唔到的 so-called '電話線'!!
勁冇陰公.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin