Tuesday, December 2, 2008

森仔

新人物登場!
呢度都唔知乜嘢地方黎,
老中青,
一個比一個怪.

森仔係一個年青人,
態度輕佻.
好感度零.
不過河水不犯井水.

不幸的...我.

星期六的時候,
老闆老點我同佢一齊跟一個感覺流流地的 '大客',
流流地的原因係佢講嘢唔踏實好難令人相信,
好似兜個大圈講大話兼死撐.
由於佢對中環並不熟悉,
我叫佢準備不同的資訊.
當時係十二點,
仲有成個鐘頭先放工,
但係離開會議室之後佢竟然上網乜都唔做!!
即時覺得佢無藥可救.

到咗星期一,
約咗個客四點鐘睇樓,
佢唔熟中環,
一定要先到場視察,
無謂錯漏百出.

到咗十點半佢仲未返工,
好擔心,
我知佢一啲準備都冇.
打佢電話冇人聽.
老闆話十一點都未返就直接搵佢個客.

十一點,
終於搵到人,
森仔話佢返緊黎.
但係十二點三至見人.
係邊度返黎要成個鐘呢?

十二點九,
老闆虎視眈眈咗好耐想查問佢,
以下係佢地嘅對答:
老闆: 你今朝去咗邊?
森仔: 同個客睇樓.
老闆: 點解全公司冇人搵到你?
森仔: 電話壞咗.
老闆: 電話壞咗你都要打番黎報到.
森仔: 我唔記得咗公司電話.
老闆: 你個客睇邊度?
森仔: 尖沙咀星光行.
老闆: 你約咗個客幾點?
森仔: 九點半.
老闆: 你返九點, 你九點正應該返到公司. 你個客幾時約?
森仔: 星期日.
老闆: 咁你約到業主咩?
森仔: 約唔到, 所以淨係睇咗周圍環境.
老闆: 周圍環境點睇到十二點幾至返?
森仔: 同個客去咗茶餐廳.
老闆: 邊間茶餐廳?
森仔: 唔記得叫乜嘢名.
老闆: 係邊條街?
森仔: 樂道.
老闆: 真係好難令人相信囉, 我俾次機會你, 你由頭答多次. 你唔好再講大話啦.
森仔: 我明白係好多巧合. 不過我真嘅係真話.
邊有人有佢咁好戲!?

兩點鐘一齊出去行個圈,
我問森仔: ifc 最高幾樓?
森仔: 唔知.
我: 最高叫過幾多錢?
森仔: 唔知.
我: 有啲乜嘢大租客?
森仔: 唔知.
乜都唔知,
你準備過啲乜?
嘔十九幾襾血...

6 comments:

米走 said...

森仔係你條o靚?

芷蔚 said...

好彩... 唔係!

babycath said...

好野! 一個比一個奇!
間公司仲奇, 咁既時勢仲請到咁既奇才!

芷蔚 said...

最奇係老闆要我睇住佢, 玩我咩....

Vivian said...

hahahha...always say "I don't know"... so similar to the colleagues in my company...

Vivian said...

i understand how 難頂 it is... but your boss is good overall...

Blog Widget by LinkWithin