Friday, November 7, 2008

智慧齒

最害怕的事務終於都發生了.
今日去洗牙的時候,
醫生說智慧齒前(尾二)的牙齒一角缺了口,
懷疑受智慧齒影響.
問我智慧齒脫了沒有.
我說還有一只.

醫生給我照個 X光片.
不出所料,
左下的智慧齒還在.
(下面的是比上面的痛苦多啦.)
是正正的九十度橫躺着,
而大小是一般大牙的兩倍,
牙腳又比正常的長. (是特大的唷!!!)
還有它是剛剛躺在神輕線上!
一定要剝喇.
但係連那個經驗老到的醫生也要轉介的到專科去!!
(專科! OMG. 退稅沒有了.)
剝下排的智慧齒實在係滿清十大酷刑.
(唔知生仔痛啲定剝牙痛啲呢??)
唸到都想喊...

可以公告的是:
今個月尾的有七日假,
會留在家中痛死去.
月尾的活動唔駛預我.
唔該大家有啲睇完的書俾幾本我打發時間.
或者應該重溫哈米波波...
成個禮拜都冇啖好食,
希望可以瘦十磅!
同埋塊面可以瘦少少囉.

3 comments:

babycath said...

我覺得如果你隻智慧齒唔係生緊出來, 又唔痛的話,最好唔好搞佢了, 掂到神經線好麻煩, 又或者脫得唔好, 好似我咁痛足半年就無謂!真架...

Jellyfish said...

我有本陳慧的"愛情戲",
要唔要睇?

芷蔚 said...

cath,
冇痛, 冇生出黎. 不過前面隻牙蛀咗 :p
為咗救番前面嗰隻, 我唯有犧牲自己...
(我幾偉大!)

林芍芍,
要! 唔該晒!
(不過咁早俾我好快睇晒!)

Blog Widget by LinkWithin