Wednesday, November 26, 2008

脫了

11 點的約會,
等咗半個鐘,
牙醫見到我解釋一輪:
你的智慧齒太近神經線,
可能會影響下唇感覺,
一日唔定, 一個月唔定, 幾年唔定, 不過唔會永久.
bla bla bla....

然後打麻醉針,
再等,
要等到半個嘴都完全冇知覺.
又等咗大半個鐘,
個醫生冇聲冇影,
原本唔驚都變驚再變番唔驚.
我一個人坐係張床度好悶,
所以不停 sms.

到事情準備開始的時候,
姑娘第一件事就係用口罩封住我對眼,
再做張得一個洞的膠布蓋住我塊面!!!
所以乜都睇唔到...
但係淨係聽聲仲恐怖...
好彩我唔驚.

四十分鐘左右,
醫生話完成啦,
隻牙好大好難剝.
但係我一啲都唔知 :p
之後洗傷口, 縫針,
姑娘揭開張膠布,
我終於都復活啦~

再等差唔多成個鐘至俾錢,
等等等.....
兩點幾先走得...
好想走呀!!
地鐵又好似開得特別慢咁,
第一次覺得中環離屋企咁遠.

5 comments:

silly bro said...

...姑娘第一件事就係用口罩封住我對眼,
再做張得一個洞的膠布蓋住我塊面!!!...

If you can't see anything, how can you know '得一個洞的膠布蓋住我塊面'?

The logic doesn't make any sense to me -_-a

芷蔚 said...

因為兩椒嘢都唔貼面,
個膠布洞又大,
所以勉強睇到少少~
呵呵~

Jellyfish said...

我知係什麼膠布!
以前成日整牙,你嗰塊係咩色?
我多數用綠色!

Jellyfish said...

”我一個人坐係張床度好悶,
所以不停 sms.”

有我同你sms,係咪好解悶呢?

芷蔚 said...

林芍芍, 有你梗係唔悶啦~
不過我同時都同麥同學 sms.

Blog Widget by LinkWithin