Tuesday, October 7, 2008

燈燈燈燈+門鐘

我相信由我買這個水晶廳燈那一天開始,
我便不喜歡它,
只是我需要它.
安裝了那個燈,
我更不喜歡,
有燈影啦,
唔夠光啦,
唔夠靚啦....

再重新選擇,
我唔想再要水晶燈,
想要實際的勁光慳電膽又唔娘的燈,
(最好仲要平!)
很難.

行咗好多轉都買唔落手....
終於因為阿哥結婚而的起心肝買過支廳燈,
繼續係駱克道搵到(比較)合心水的,
佢話係奶白色的西班牙玻璃,
個人覺得似厚膠, 哈哈..
不過最光可有 720 火!!!!
i like it!!!
我鐘意光到似日抖~
--------------------------------------------

門鐘很久沒有聲音了,
其實搬來一陣子已靜寂了.
都唔知壞咗定無電.

不過我又習慣兼鐘意佢冇聲,
咁我就可以享受一個人係屋企的安寧.

但係接新娘冇門鐘會唔會太怪呢?

No comments:

Blog Widget by LinkWithin