Sunday, October 5, 2008

觀點與角度

又一單觀點與角度的往事.

今日同家人行 megabox,
入咗去 B&Q 的傢俱部,
見到張摺枱好適合我的部屋.
想像一張橢圓形枱好像蝴蝶,
中間腹部可以收藏摺櫈,
兩邊翅膀可以張開成橢圓形枱或收起得番一個長方形的櫃.

哥說: 小時候也有一張相似的摺枱, 每次被追打藤條炆豬肉的時候都會喱係櫃底.
娘: 你細個頑皮吖麻.
哥: 唔係呀, 我明明覺得細個的時候阿妹頑皮啲.
我: 咩呀, 我明明記得細個每次原本打你都無拿拿打埋我. 我不知幾乖~
娘: 公平吖麻, 兩個都打. 唔係你個妹會囂架~
哥: 唔係呀, 佢依家都好囂架.
我: 呵呵~~~

究竟係邊個頑皮呢?
一般打邊個先呢?
我又喱去邊呢?

No comments:

Blog Widget by LinkWithin