Thursday, September 18, 2008

台北: 寶格利時尚旅館 Burgary Hotel

今趟最特別係選擇了新興的 hip hotel.
寶格利上年才開業,
新鮮熱烘烘~
不過我覺得係台式 love hotel,
呢度另設時租!!
學生仲租兩個鐘送多一個鐘!!!

寶格利最好係地點,
係正中西門町,
遠東百貨對面,
行去蛋蛋屋都只不過三分鐘.

我覺得係情侶首選,
點解?
燈效一流~
有得揀唔同的情調: 晴空, 浪漫, 追型, 特色床頭燈...
頂級沖柱花灑SPA ,
沖涼實是享受!
加 HK$200 一晚有水療浴缸,
最抵死係開按摩池的時候有幻彩燈光!!!
(官方仲話係: 觀賞式櫥窗浴缸!!)
浴缸仲另有 20 吋液晶電視,
廳一部, 房一部!
廳的是 32 吋液晶電視,
百幾個台任選!
唔使迫, 又唔使爭~
(我不停睇康熙來了, 黃金 B 班, 我愛黑會, 模范棒棒堂.)
king size 大床,
或者可以叫兩大張單人床,
可以各據一方.

當然都有啲唔好啦.
雖然話包早餐,
但係實在係去隔離餐廳換份三文治加杯咖啡或茶或果汁,
麻麻地囉.
另外個廁所係掛牆式,
高度預計好差囉,
我坐上去係吊腳嘅!!!
緊緊腳趾公掂到少少!!
被舖只係被單加床舖, 唔多似有張被, 梗係好似唔乾淨咁囉.
同埋枕頭太軟,
所以瞓得唔係咁好.

官方網站
地址︰ 臺北市中華路一段168號
電話︰ (886) 02-2382-1314

No comments:

Blog Widget by LinkWithin