Sunday, September 21, 2008

食!食!食! @西門町

住係西門町附近,
又撞正颱風天落雨,
不能去遊山玩水,
用咗大量時間留係西門町食!食!食!

每一日都想去檸檬站買一杯白苦瓜汁
檸檬站係謝謝魷魚羹斜對面.
(我試過其他, 呢間最好飲, 冇加糖水.)
白苦瓜汁加青瓜, 味道清淡點.
可以加菠蘿, 不過濃啲.
加蜂蜜會甜甜地易入口.

牛雜大王
牛記食品的唔食,
不過佢話如果只可重覆吃同一間店,
佢會揀呢間.
我係佢碗牛肉麵度整咗兩啖麵好煙韌,
清湯味道濃郁.
地址: 武昌街二段119號

楊記花生玉米冰
刨冰是台灣的名物之一.
這個花生真係好焾,
玉米好似玉米湯,
紅豆好似紅豆粥,
好好味的刨冰呀!
地址: 漢口街二段38&40號

賽門苦不辣
唔係 tempura,
係 oden.
即係好似湯浸紀文咁囉.
白甜麵醬超正,
仲有清湯提供變麵豉湯.
地址: 開封街二段46號

八方雲集
香港都開咗類似的水餃店,
所以特地試一試.
得五款,
不過隻隻都好食.
可以係水餃或鍋貼,
比較有特色係咖哩水餃同韓式辣味水餃.
一隻隻計: NT$5!!!
超抵.

阿宗麵線
大腸麵線,
我唔多識欣賞,
不過每次經過都人頭湧湧.
地址: 峨眉街8之一號

謝謝魷魚羹
好似魷魚味嘅魚肉碗仔翅,
我鐘意食碗仔翅~
地址: 漢中街32巷1號

鴨肉扁
好肥的鴨,
個味幾好,
但實在太肥.
地址: 武昌街二段2號

老天祿滷水豆干
買咗一份做零食,
好好食.
地址: 武昌街二後55號

青蛙下蛋
連鎖店,
我鐘意珍圓加愛玉.

成都楊桃冰
最後一日買一杯搭車,
酸酸甜甜,
幾好飲.
地址: 成都路3號

最後一樣係周街都有得買的玫瑰四物飲,
香港未有,
係香港未有俾女人補身用的飲品,
個包裝又靚就買咗樽囉.
甜甜地的中藥飲料,
還可以啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin