Monday, September 8, 2008

娘的生日禮物

因為阿哥事務繁忙兼粗心大意,
所以每年娘的生日禮物都係我負責張羅.

由於阿娘五糧不缺三餐不憂,
一般我都係求其去珠寶店揀件首飾同阿哥夾份,
結果手鍊, 耳環, 吊咀, 頸鍊,
黃金, 白金, 鑽石, 珍珠, 乜都有.

今年攪攪新意思~~
以一輯結婚相作為賀禮.
娘一向都說在六十歲的時候未死又未離婚就會再影過,
家吓適逢阿哥結婚的時間,
爹娘就可以一齊影番輯外地婚照~

娘當然很高興啦.
爹的反應係: 冇問題~ 你減咗個肚腩先啦~
娘: 你唔好大我, 我即刻去減咗個腩! 你睇住黎!

究竟我啲錢可以留幾耐呢?
定係等到我結婚嗰時佢兩老至影呢??
Blog Widget by LinkWithin