Sunday, September 28, 2008

更新

這裡沒有以往更新得咁頻密.

因為近來工作很忙,
不能在工作時間中慢慢的寫寫想想.

因為工作後的時間也很忙,
家人的煩惱成為我的煩惱.

因為阿哥婚期一日一日的接近但係乜都未準備好,
我做咗阿四做咗跑腿.

因為每一日與夜都有嘢做,
唔得閒又冇心情.

因為我想寫的事都很長,
寫咗一半又冇時間完成另一半. (去台灣的事情都未寫完...)

因為我藉口多去掩飾我的...懶~

2 comments:

Anonymous said...

You will feel better soon once your brother's marriage is finished, and just think of `賣斷` your brother for your rest of life, and you don't need to worry about him any more ... And then take a deep breath now. Don't you feel a relieve of burden for the last 30 years? :p

That was exactly what I went through when my brother get marry :D

Wish you get well soon~~~
bro

芷蔚 said...

真係可以賣斷?
我驚反而仲要照顧埋佢個仔咋!
咁就黎多個 30 年囉....

Blog Widget by LinkWithin