Thursday, September 11, 2008

4條大路通陰間

睇完勁興奮.
因為真的驚嚇!!!!
一定要同大家分享~~~

熟悉我的朋友都知我最鐘意睇驚慄片,
我有一個鬼片之友,
我地呢幾年去戲院睇咗大部份的驚慄片,
一致裁定呢齣實在係!
加多句:
散場的時候我聽到喊聲!!
有三個女仔分別在男友的手臂下喊緊!!!!
真係幾嚇人!
自問膽小實在唔好入場!

我知睇我部落格的朋友應該都唔夠膽入場睇呢套戲,
所以唔怕寫~
四個故仔,
一個故仔至少兩個勁驚嚇位,
至少都驚八次啦,
問你死未!

泰國鬼片實在一流!
由片頭到音效到手法到節接到演員, 導演.....
全部都勁有氣氛,
好好睇!!
絕對係近五年內睇過最好之一!!!

(細細聲話你聽: 其中一幕我都忍唔住大叫咗一嘢!! 你話驚唔驚!!! 仲要全場 echo!!!!)

官方簡介:
集結泰國電影新力量拍成的《4條大路通陰間》,請來《鬼影》(Shutter)、《19號屍體》(Body)、《連體孤魂》(Alone)等四位擅長拍攝泰國恐怖片導演執導4段駭人鬼魂故事:由《回陰短訊》中手機短訊惹出冤靈,到《恰鬼死人》一群年輕人欺負同伴後遭到詛咒的故事,到《在水中央......》露營帳篷內鬧出見鬼疑惑,到《凶中小姐》於空中運送屍體回國聽到“鬼”異之聲;四個故事一步一驚心,帶領觀眾進入恐怖鬼世界。《4條大路通陰間》在泰國上映後榮登票房第一位,而在力壓同期上映的荷里活電影,包括《奪寶奇兵之水晶骷髏國》、《魔幻王國 : 卡斯帕王子》等。

No comments:

Blog Widget by LinkWithin