Thursday, August 28, 2008

愛上 Dr 凌

<家好月圓> 黃宗澤飾演凌至信醫生.
有知識有學識.
一出場幫女人在商場接生,
臨危不亂,
超型!
完全係你需要佢幫手佢係你身邊的典範.

鍾嘉欣飾演于素心,
成日都喊,
小小事心煩意亂,
典型嬌嬌女.
有問題的時候,
Dr 凌都會有很多奇奇怪怪的方法去氹佢開心,
無拿拿去南Y島食飯,
悶又講急口令引你笑.
一個能夠令女人笑的男人實在不可多得.

看看官方人物性格介紹:
充滿朝氣,
幹勁十足,
為人不拘小節,
重情重義,
感情專一,
樂於助人,
在醫院內廣受病人愛戴及同袍歡迎的一個模範醫生.
(簡單完人呀!)

一個人充滿朝氣,
將快樂感染你身邊的人.
做事有幹勁,
即係事業不俗啦.
仲要重情專一,
去邊度搵呀?

5 comments:

babycath said...

現實係唔會有咁完美既人架...一係好醜樣... 如果要你鍾意一個有以上內在美, 但無外在美的人, 得唔得呢??

芷蔚 said...

我成篇都冇講外在美架喎, 唔俾我唔覺得黃宗澤靚仔架? 呵呵呵~~
我一向都唔多睇樣架啦~
你唔好話我知你覺得佢靚仔呀???

babycath said...

咁我真係覺得黃宗澤幾靚仔架!所以我先會咁講...

芷蔚 said...

我梗係唔係話黃宗澤啦!
哇哈哈~~~~

babycath said...

哈哈哈哈~~~~~~原來你唔係講緊黃宗澤...

Blog Widget by LinkWithin