Sunday, August 17, 2008

這一陣子

工作很沈重,
但係我又沒有很緊迫,
反而有點開心.

一來有你開解我,
給我當出氣袋,
我知道無論發生乜嘢事你都會係我身邊,
朋友唔需要多,
有明白我的你都已經足夠了.

同事們總覺得我的生活好悶,
出街的伴唔係你就係你,
聚會的地點同活動亦了無新意,
不過聚會重質不重量,
每次聚會後都經鬆多了.

二來我覺得這些那些新玩意都是一個考驗,
有些新的衝擊,
為悶到抽筋的生活帶來新意,
至少唔洗日日要唸吓有乜嘢做.

工作時間真的有點兒工作,
感覺充實多了.
而且從中可以發現我是否真的喜歡這工作(實際的工作!),
暫時都還可以.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin