Sunday, August 3, 2008

越南站餐廳

爹常說大坑火車頭越南粉好食,
新開的越南站也不錯,
所以今日來試試越南站.

其實越南粉唔多啱我,
我都唔食牛肉.

三個人叫三樣嘢.

雞絲河
一般般,
冇特別.

咖喱雞加法飽
咖喱幾香,
不過唔夠出色.
雖然有成半件雞,
但係啲雞極大件,
連雞脾都只係斬開兩件!
都唔知點食?
法飽咬一啖的即時感覺係: 好 cheap!
完全冇飽味, 又實,
唯一係焗脆咗個表面.

柚子蝦沙律,
柚子幾甜,
個汁幾好,
不過極口渴!!

唯一可讚係服務不錯,
原本想飲椰青,
不過小姐話剛剛放入雪櫃,
問我介唔介意.
我當然介意啦,
就冇再叫其他飲品.

啲枱又勁迫,
可一不可再.

最值得係坐我隔離枱的廿幾歲的小姐,
當碗粉到達的時候,
佢竟然問人攞醋!
你估食魚蛋粉呀?
最後發現佢原來係要魚露!
咁大個人魚露都唔識?
做乜去越南店?

個小姐仲要食咗一半突然醒起自己係叫嘅係檬唔係河,
叫人地換!
咁都唔緊要,
由於佢發現之前叫的雞絲唔好食,
再要人地換牛肉檬!
邊有咁架???

越南站餐廳
地址 : 銅鑼灣大坑銅鑼灣道136號地下
電話 : 2895 0788
類別 : 越南菜

No comments:

Blog Widget by LinkWithin