Wednesday, July 2, 2008

後記: ipsa refiner water massage

我想應該為用了一陣子的新東西寫讀後感.

ipsa refiner water massage 真的很好用!!
按摩類的東西總好像能深層沁透,
保濕持久一點,
而且非常容易推開,
份量少少便能夠按勻成塊面.

大家都應該知道我一過九時開始無電而且黑眼圈極速擴散.
那天友人於夜間無電時份見到素顏的我,
平時佢一定話我個黑眼圈跌到落嘴,
今次佢竟然問我係唔係做完 facial,
仲要話覺得我個樣後生咗!!
然後我即刻入洗手間照吓鏡,
塊面又真係好有光澤水嫩的感覺.

這是我近來的晚間的 '過夜' 護膚品,
開大冷氣瞓覺到第二朝仍然好得!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin